자유게시판

디자인 기획부터 인쇄까지 원스톱서비스로 고객만족에 최선을 다하겠습니다.

Q2 تسلا بسیار قوی است، اما چه چیزی در راه است_

페이지 정보

profile_image
작성자 Reina
댓글 0건 조회 11회 작성일 24-09-23 01:51

본문

تسلا پس از ماه‌ها فعالیت در پایین‌ترین عملکرد سهام Magazine 7، پس از گزارش تحویل‌های سه ماهه دوم پیش از انتظار و افزایش در استقرار ذخیره‌سازی انرژی، با افزایش 42 درصدی در یک ماه یک‌ماهه، با 37 درصد از این افزایش‌ها در هشت جلسه، شاهد رشد سریعی بود. .
خوش بینی نیز برای رونمایی رباتاکسی موردانتظار آن در 8 آگوست ایجاد شده بود، اما اکنون گزارش شده است که تا اکتبر به تعویق افتاده است. علیرغم افزایش قیمت سهام و رشد مجدد تحویل در سه ماهه دوم نسبت به سه ماهه اول، تسلا همچنان با مشکل تقاضای خودروهای برقی مواجه است و تولید و تحویل در سال 2024 کاهش می یابد. سرمایه گذاران امیدوارند تسلا در پایین ترین سطح خود قرار داشته باشد، اما این نیاز به رشد قابل توجهی دارد. در نیمه آخر سال
فریمونت، کالیفرنیا - 20 آوریل: در نمای هوایی، اتومبیل‌های تسلا در یک مکان پارک شده در کارخانه تسلا ... [+] در 20 آوریل 2022 در فرمونت، کالیفرنیا. تسلا درآمد سه ماهه اول را با درآمد 18.76 میلیارد دلار در مقایسه با انتظارات 17.80 میلیارد دلاری، بسیار فراتر از انتظارات تحلیلگران گزارش کرد. (عکس از جاستین سالیوان/گتی ایماژ)
کاهش تولید و تحویل Getty Images تسلا 443,956 خودروی برقی را در سه ماهه دوم تحویل داد که حدود 1 درصد بیشتر از توافق برای تحویل 439,302 بود. علیرغم بازگشت به 57000 افزایش QoQ نسبت به سه ماهه اول، سه ماهه دوم دومین کاهش متوالی سالانه را در (4.8٪) ثبت کرد، اگرچه این بهبود نسبت به افت سه ماهه اول (8.5٪) در سال بود.
تولید به پایین ترین سطح در هفت سه ماهه سقوط کرد و به 410831 دستگاه رسید - این نشان دهنده کاهش (5.2٪) QoQ و (14.4٪) کاهش تولید در سال است. این به دنبال مشکلات تولیدی است که سازنده خودروهای برقی در سه ماهه اول با آن مواجه شد، در درجه اول تاثیرات آن بر افزایش مدل 3 به روز شده در فرمونت، و مشکلات اخیر با کاهش تولید مدل Y در چین و توقف پنج روزه تولید در آلمان در ماه ژوئن.
تسلا 443956 خودروی برقی را در سه ماهه دوم تحویل داد که حدود 1 درصد بیشتر از توافق برای تحویل 439302 بود.
منبع: I/O FundMORE FOR YOUWWE نتایج خام: برندگان و نمرات در 5 آگوست 2024 موندو دوپلانتیس برای نهمین بار رکورد جهانی خرک با میل را شکست، دومین مدال طلای المپیک را برنده شد، معاون انتخاب کامالا هریس؟ 235,100 دلار در حال حاضر، میلیون ها بالقوه بعد؟ در حالی که افزایش QoQ در تحویل ها نشانه مثبتی برای مشاهده پس از کاهش شدید متوالی Q1 بود، تولید و تحویل هر دو در کوتاه مدت بر اساس TTM به اوج خود می رسند. هر دو در سه ماهه دوم از مرز 1.8 میلیون دستگاه عقب نشینی کرده اند - تولید 1.769 میلیون دستگاه با تحویل 1.75 میلیون دستگاه بوده است. این امر پس از آن اتفاق می افتد که تسلا در سه ماهه اول هشدار داد که «نرخ رشد حجم خودرو در سال 2024 ممکن است به طور قابل توجهی کمتر از نرخ رشد به دست آمده در سال 2023 باشد». در حال حاضر، ما در حال پیگیری برای کاهش (3٪ تا (4٪) هستیم.
تولید و تحویل هر دو به زیر 1.8 میلیون بر اساس TTM کاهش یافت.
منبع: تحویل های I/O FundQ2 به تلاش های کاهش موجودی/تصفیه کانال اشاره دارد. Q1 بیش از 46000 وسیله نقلیه موجودی اضافی داشت و بنابراین تسلا تولید را کاهش داد تا این مازاد در سه ماهه دوم جذب شود.
در سه ماهه اول، تسلا خاطرنشان کرد که شروع به کاهش قیمت وسایل نقلیه و اشتراک، و ارائه معاملات لیزینگ و تامین مالی برای کمک به افزایش تقاضا کرد، و به نظر می‌رسد روند TTM آن تأیید می‌کند که تقاضای ضعیف‌تر از سه ماهه اول تا سه ماهه دوم ادامه دارد. پیشینه صنعت در ایالات متحده همچنان با چالش مواجه است، زیرا تقاضای خودروهای برقی "به دلیل هزینه های بالای استقراض، عدم اطمینان اقتصادی و ترجیح مصرف کنندگان برای هیبریدی های بنزینی-الکتریکی، کندتر از حد انتظار رشد کرده است."
برای کاهش این ترس ها، تسلا باید رشد متوالی قوی را در سه ماهه سوم و چهارم، هم برای تولید و هم برای تحویل گزارش کند. با فرض رشد 5 درصدی QoQ در تولید در سه ماهه سوم و 7 درصد رشد QoQ در سه ماهه چهارم، به ترتیب برای حجم 431,370 و 461,570 و 2 درصد موجودی باقیمانده در هر سه ماهه، تسلا با تولید 1.737 میلیون خودرو و 1.705 میلیون دستگاه تحویل سال را به پایان خواهد رساند. این کاهش تقریباً (6٪) سالانه را نشان می دهد.
تحویل چین، سهم بازار SlipTesla همچنان با بادهای مخالف بزرگی در چین مواجه است، به طوری که تحویل های ساخت چین بر اساس سالانه برای سومین ماه متوالی در ژوئن کاهش یافت. ما در نوامبر و دسامبر 2023 به خوانندگان رایگان خود یادآور شدیم که رشد قوی رقیب اصلی BYD یک باد مخالف ملموس و چالش برانگیز برای تسلا در آن کشور ایجاد کرد.
اکنون، شاهد شواهد بیشتری هستیم که نشان می‌دهد چالش‌های رشد تسلا برای چین منحصربه‌فرد است. تحویل تسلا در چین در ماه ژوئن در مجموع به 71007 دستگاه رسید که 2.2 درصد کاهش در ماه مارس و 24.2 درصد کاهش در سال است. با حذف وسایل نقلیه صادراتی، تحویل داخلی 59261 بود که تقریباً (20 درصد) نسبت به سال گذشته کاهش داشت اما از 55215 تحویل در ماه مه 7.3 درصد افزایش داشت.
بی وای دی در ماه ژوئن بیش از 2 به 1 از تسلا پیشی گرفت و 145179 دستگاه BEV در ماه تحویل داد که 13.2 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت. رقبای کوچکتر خودروهای برقی Nio و Zeekr نیز شاهد تحویل قوی بودند و رکورد بالایی را برای ژوئن ثبت کردند. رشد کل صنعت قوی بود و پیش‌بینی می‌شود فروش NEV با 8 درصد افزایش در ماهانه و 28 درصد در سال به 970000 دستگاه برسد. سهم بازار تسلا در ژوئن به کمتر از 7 درصد رسید که نسبت به سال گذشته بیش از 11 درصد کاهش یافت زیرا رشد صنعت همچنان قوی است و BYD همچنان به فروش قابل توجهی از تسلا در چین ادامه می دهد.
تسلا یک مقایسه آسان برای ماه جولای دارد، جایی که تحویل های ساخت چین 64285 دستگاه خودرو شامل صادرات بود. ضروری است که تسلا این رشته کاهش را در یکی از بازارهای اصلی خودروی خود در حالی که به سه ماهه سوم می‌رود، بشکند. فروش ساخت چین 205747 دستگاه خودرو در سه ماهه دوم یا بیش از 46 درصد از کل تحویل ها بود.
ذخیره انرژی نقطه روشنی است، اما تاثیر EPS احتمالاً ذخیره انرژی حداقلی است، نقطه درخشانی در سه ماهه دوم بود، به طوری که تسلا رکورد 9.4 گیگاوات ساعت در استقرار را گزارش کرد که بیش از 129٪ QoQ و 154٪ سالانه افزایش یافته است. استقرار سه ماهه دوم در حداکثر 4 گیگاوات ساعت در هر سه ماه از سطح تاریخی فراتر رفت.
ذخیره انرژی نقطه درخشانی در سه ماهه دوم بود، به طوری که تسلا رکورد 9.4 گیگاوات ساعت را در استقرار گزارش کرد که ... [+] بیش از 129٪ QoQ و 154٪ سالانه
منبع: صندوق ورودی/خروجی این رشد قوی در استقرار باید به بخش کمک کند هم به درآمد و هم در سود ناخالص کمک کند، زیرا سهم آن در سود ناخالص تا سال‌های 2023 و 2024 به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. ذخیره انرژی کمتر از 8 درصد درآمد را در سه ماهه اول داشته است، اما با فرض اینکه درآمد متوالی بیش از دو برابر شود، می تواند 14 درصد یا بیشتر از کل درآمد را به همراه داشته باشد.
از نظر سهم سود ناخالص، ذخیره انرژی 10.9 درصد از سود ناخالص 3.69 میلیارد دلاری تسلا در سه ماهه گذشته را در مقایسه با 3.7 درصد در سه ماهه اول 2023 تشکیل داد. ذخیره سازی انرژی در مقایسه با بخش خودروسازی تسلا، حاشیه سود ناخالص بالاتری از 24 درصد دارد. Q1. با این حال، با وجود رشد احتمالی سه رقمی درآمد QoQ، تأثیر EPS در سه ماهه دوم حداقل خواهد بود، زیرا حاشیه خودرو در محدوده 18 درصد تثبیت شده است.
با فرض اینکه حاشیه ناخالص ذخیره انرژی با همان سرعت در سه ماهه اول با 3 درصد افزایش می یابد و به حاشیه ناخالص 28 درصد می رسد، این بخش می تواند 1.05 میلیارد دلار سود ناخالص تولید کند که از 403 میلیون دلار در سه ماهه اول بیشتر است. این رشد متوالی 600 میلیون دلاری، محرک اصلی رشد متوالی سود ناخالص در کل شرکت خواهد بود، احتمالاً به 4.7 تا 4.8 میلیارد دلار در سه ماهه دوم، از 3.7 میلیارد دلار در سه ماهه اول.
با این حال، این افزایش سود ناخالص که توسط ذخیره انرژی هدایت می‌شود، به یک اثر نهایی معنادار تبدیل نمی‌شود. با فرض افزایش 10 درصدی QoQ در هزینه های عملیاتی، درآمد خالص به 1.85 میلیارد دلار یا 0.62 دلار به ازای هر سهم پیش بینی می شود که فقط 0.01 دلار بیشتر از برآورد اجماع فعلی برای 0.61 دلار است.
درآمد، رشد EPS MutedQ2 در حال حاضر آخرین سه ماهه ای باشد که تسلا در آن رشد منفی را در هر دو خط بالا و پایین ثبت می کند، با برآوردهای تحلیلگران به رشد (2.8٪) درآمد به 24.24 میلیارد دلار و (33.5٪) رشد EPS تعدیل شده به 0.61 دلار
در حال حاضر انتظار می‌رود سه ماهه دوم آخرین سه ماهه‌ای باشد که در آن تسلا رشد منفی در هر دو سطح بالا و پایین را ثبت می‌کند.
منبع: I/O Stock تحلیلگران انتظار دارند تسلا در سه ماهه سوم با رشد درآمد 9.2 درصدی و رشد EPS تعدیل شده تنها 2 درصد، به رشد سالانه خود بازگردد، که نشان می دهد انتظار می رود در مقابل یک کامپوزیت ضعیف، باد مخالف باقی بماند. همچنین نشان می‌دهد که علی‌رغم رشد سریع اخیر در ذخیره‌سازی انرژی، فروش و حاشیه‌های خودرو عامل اصلی قوت یا ضعف نهایی خواهد بود. اگر ذخیره انرژی در مقایسه با سطح استقرار سه ماهه دوم به رشد خود ادامه دهد، ممکن است در سال 2025 محرک مهم تری باشد.
ما حاشیه های سود تسلا را نزدیک به یک سال است که در تحلیلی در آگوست 2023 ردیابی کرده ایم. یک مورد نزولی تر ما همچنین پس از درآمد سه ماهه سوم تکرار کردیم که این کاهش مستمر در حاشیه، نگرانی گسترده‌تری را برای سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد، زیرا تسلا هیچ راهنمایی مشخصی درباره میزان کاهش حاشیه سود ارائه نکرده است.
حاشیه عملیاتی تسلا به صورت سه ماهه و TTM به کاهش خود ادامه می دهد
منبع: حاشیه عملیاتی واقعی YChartsQ1 2024 5.5 درصد بود، نسبت به 11.4 درصد در سه ماهه اول 2023. بر اساس TTM، حاشیه عملیاتی به 7.8 درصد کاهش یافت، به سطوح 2021 بازگشت و از اوج 17 درصد در پایان سال 2022 کاهش یافت. حاشیه خودرو هنوز بهبود نیافته است، و سهم ذخیره انرژی هنوز به اندازه کافی بزرگ نیست که عطف معناداری در حاشیه عملیاتی ایجاد کند.
حاشیه عملیاتی خودرو تسلا در سه ماهه اول به کمتر از 16.4 درصد کاهش یافت، که تنها کسری بالاتر از ... [+] پایین تر از سه ماهه سوم 2023 بود.
منبع: حاشیه عملیاتی I/O FundAutomotive در سه ماهه اول به زیر 16.4 درصد کاهش یافت که تنها کسری بالاتر از پایین ترین سطح سه ماهه سوم 2023 بود. اگر این نشانه تثبیت در محدوده 16 تا 17 درصد باشد، تسلا با جاده ای سنگلاخ روبروست، زیرا حاشیه عملیاتی به طور مداوم با حاشیه سود ناخالص خودرو کمتر از 20 درصد ضعیف شده است.
نتیجه گیری هیولا 42 درصدی یک ماهه تسلا از ضربان تحویل سه ماهه دوم و خوش بینی نوظهور برای رویداد روباتاکسی خود پیروی می کند، اما در ظاهر، اعداد تحویل Q2 چندان قوی به نظر نمی رسند. تولید و تحویل TTM هر دو به اوج خود رسیدند و شروع به کاهش کردند، و برای شکستن این روند و بازگشت به رشد مثبت سالانه، رشد متوالی دو رقمی قوی در باقی مانده سال لازم است.
به نظر می رسد مشکلات تقاضا همچنان ادامه داشته باشد زیرا تسلا تولید خود را کاهش داده است تا بخش بزرگی از موجودی خودروهای موجود را به فروش برساند، به طوری که حجم تولید Q2 کمترین میزان در هفت فصل گذشته و بیش از 5٪ کمتر از حجم تحویل است. ذخیره انرژی نقطه درخشانی با رشد متوالی سه رقمی بود، اما سهم آن در این خط هنوز به اندازه کافی معنادار نیست که بتواند ضربان EPS قابل توجهی را ایجاد کند.
در حالی که بسیاری استدلال خواهند کرد که تسلا یکی از پیشرفته‌ترین شرکت‌های هوش مصنوعی در جهان است، پاسخ من «مطمئن است»، اما تسلا نیز به شدت در معرض هزینه‌های مصرف‌کننده است – و این کاملاً خارج از کنترل آنها است. مدتی است که بحث ما این است که تسلا یک سهام مرتبط با فدرال رزرو است زیرا تامین مالی خودرو و تقاضای خودروهای الکتریکی به نرخ بهره بستگی دارد.
نرخ بهره واقعاً مهم‌ترین داده برای ردیابی تسلا در محیط فعلی است زیرا نرخ‌های بهره بالا به این معنی است که تسلا باید قیمت‌ها را کاهش دهد (یا برعکس). بنابراین، تعجب آور نیست که تسلا در طول دوره خوش بینی افزایش یافته مبنی بر اینکه ممکن است کاهش نرخ در افق باشد، افزایش یافته است.
برخی در مورد درآمد نرم افزاری مکرر از روباتاکسی به عنوان مهم ترین کاتالیزور صحبت خواهند کرد، اما واقعیت تلخ این است که کاهش نرخ بهره فدرال رزرو مهمترین کاتالیزور برای تسلا امروز است. این ممکن است به اندازه هوش مصنوعی هیجان‌انگیز نباشد، اما تسلا یکی از بسیاری از سهام‌های فناوری است که رشد درآمد و سودآوری آن بستگی به القای سیاست‌های بدتر از سوی فدرال رزرو دارد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد تسلا، تحقیقات عمیق مداوم در مورد سهام و روندهای بزرگ هوش مصنوعی، وبینارهای هفتگی با سهام هوش مصنوعی و چشم انداز گسترده بازار، هشدارهای معاملاتی در زمان واقعی در مورد خرید و فروش سهام هوش مصنوعی، نگاهی به صندوق I/O داشته باشید. خدمات پریمیوم در اینجا
اگر می‌خواهید هنگام انتشار مقالات جدید من اعلان شود، لطفاً دکمه زیر را فشار دهید تا من را دنبال کنید.
من را در توییتر دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. لطفاً توجه داشته باشید: صندوق ورودی/خروجی تحقیقاتی را انجام می‌دهد و برای پرتفوی شرکت نتیجه‌گیری می‌کند. سپس آن اطلاعات را با خوانندگان خود به اشتراک می گذاریم و اعلان های تجاری را در زمان واقعی ارائه می دهیم. این تضمینی برای عملکرد سهام نیست و توصیه مالی نیست. لطفاً قبل از خرید سهام در شرکت های ذکر شده در این تحلیل، با مشاور مالی شخصی خود مشورت کنید. Beth Kindig و I/O Store سهامی در شرکت‌هایی که در زمان نگارش ذکر شد، ندارند.
Beth KindigFollowingBeth Kindig مدیر عامل و تحلیلگر ارشد فناوری صندوق ورودی/خروجی است و تجزیه و تحلیل عمیق سهام فناوری هفتگی را به مشترکان خبرنامه رایگان خود ارائه می دهد. برای دریافت نکات رایگان هفتگی سهام اینجا ثبت نام کنید. صندوق ورودی/خروجی از زمان آغاز به کار ما در می 2020 بازدهی انباشته 131 درصدی داشته است که از Ark و اکثریت صندوق های وال استریت پیشی گرفته است. بث بیش از ده سال تجربه در تجزیه و تحلیل رقابتی و محصول در صنعت فناوری دارد که به سال 2011 باز می گردد. تجربه او از یک دهه تجزیه و تحلیل شرکت های فناوری، محصولات فناوری و استارت آپ ها و زمانی که فناوری در سال 2010 از نفت پیشی گرفت و به عنوان با ارزش ترین شرکت جهان، سبقت گرفت. صنعت، بث در خط مقدم این تغییر در سیلیکون ولی بود. حضور بث در کنفرانس فناوری به سال 2014 برمی‌گردد و تحلیل‌های او در همان سال شروع به جذب مطبوعات کرد. او برای برقراری تماس‌های جسورانه با سهام فناوری شناخته شده است و تجزیه و تحلیل رایگان هفتگی ارائه می‌دهد که از تجربه ده ساله او در بازارهای خصوصی استفاده می‌کند. او عمیقاً به سرمایه‌گذاران فردی اهمیت می‌دهد که به اطلاعاتی مشابه با موسسات دسترسی داشته باشند - به ویژه در مورد صنعت فناوری - و از تحقیقات بنیادی و فنی برای درک و حرکت در بازارهای گاو و خرس استفاده می‌کند. بث از یک روش منحصر به فرد برای تشکیل یک پایان نامه استفاده می کند و این او را به عنوان یکی از بهترین تحلیلگران فناوری در بازار روی نقشه قرار داده است. این روشی نیست که افراد آموزش دیده سنتی بتوانند یاد بگیرند یا تکرار کنند. نتایج و کیفیت تجزیه و تحلیل او گویای خود است. ظاهر رسانه: Kindig در بسیاری از کنفرانس‌های فناوری، از جمله کنفرانس توسعه‌دهندگان Android، GamesBeat، Advert Hebdomad NYC، Tech Week Chicago، و BlackHat صحبت کرده است. او در Forbes، MarketWatch، Embark Beat، MediaPost، AdExchanger و انجمن بین‌المللی حرفه‌ای حفظ حریم خصوصی منتشر شده است. او در فاکس بیزینس نیوز، بلومبرگ تی وی آسیا، NPR، پادکست The Parti-color Fool، این هفته در استارتاپ ها و موارد دیگر در مورد تجزیه و تحلیل سهام خود ظاهر شده است.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

For those who have any inquiries relating to wherever in addition to tips on how to employ اخبار ایران خودرو بدون قرعه کشی (PK), you are able to e mail us on our own internet site.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.